Tellimuse vormistamine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
- Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Transport
- Tarnime kaupa Eesti piires.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
- Kliendil on võimalus valida kahe erineva kauba kättesaamisviisi vahel:
- Itella SmartPOST – tellimust vormistades saate valida endale sobiva pakiautomaadi kauba kättesaamiseks. Palun veenduge, et teie poolt lisatud andmed (sh telefoninumber) on sisestatud korrektselt.
Täpsemaid pakiautomaatide asukohti saate vaadata siit: https://www.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad
- Kaubale ise järele tulemine: peale makse laekumist meie kontole komplekteerime kauba ning teavitame Teid telefoni või e-maili teel, kui kaup on järeletulemiseks valmis. Kauba saate kätte meie kauplusest aadressil Sõpruse pst 155, Tallinn 13417 (Neste maja).
Tarneaeg
- Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
- Kui tarneaeg peaks mingil põhjusel pikenema (näiteks kaup on laost otsa saanud), siis teavitame sellest viivitamatult ning täpsustame konkreetse tarneaja.
- Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.